آنچه باید در مورد چاپ کتاب برای دکتری بدانید

آنچه باید در مورد چاپ کتاب برای دکتری بدانید

آنچه باید در مورد چاپ کتاب برای دکتری بدانید


چاپ کتاب و داشتن یک رزومه فوق العاده قوی و خوب

آنچه باید در مورد چاپ کتاب برای دکتری بدانید، موضوع مهمی است که می‌تواند روی آینده تحصیلی شما تاثیر بسیار زیادی بگذارد.
اکثر دانشجوهایی که در دانشگاه‌های مختلف مشغول به تحصیل هستند، به خوبی این موضوع را می‌دانند که در زمان حال حاضر یکی از شروط اصلی به دست آوردن موفقیت در آزمون‌های مختلف علی الخصوص آزمون دکتری داشتن یک رزومه فوق العاده قوی و خوب در مصاحبه است.

البته باید به توضیح این موضوع نیز بپردازیم که شروط پذیرش در دانشگاه‌ها، به خصوص دوره دکتری در وهله اول به اساتید مصاحبه کننده بستگی دارد.

در هر شرایطی شما باید بتوانید بالاترین نمره را در مصاحبه به دست آورید و علاوه بر این مورد یک دید قوی و مثبت نیز برای استادهای مصاحبه کننده به جا بگذارید.

این موضوع زمانی امکان‌پذیر خواهد شد که شما روال و راه و روش را به خوبی بدانید. در ادامه مطالب بیشتری در مورد چاپ کتاب دکتری در اختیار شما قرار می‌دهیم، پس با ما همراه باشید.

تاثیر چاپ کتاب برای آزمون دکتری

تمام دانشجویانی که مقطع کارشناسی ارشد را پشت سر می‌گذارند باید جهت به دست آوردن موفقیت و قبولی در آزمون دکتری وارد مرحله مصاحبه شوند.

در بازه زمانی کوتاه موجود، لازم است که حتماً تمام تلاش خود را برای گرفتن یک رزومه قابل قبول از تمامی فعالیت‌های علمی به کار گیرید.

ممکن است برای بسیاری این سوال به وجود آید که آیا چاپ مقاله جهت تقویت رزومه متقاضیان از ارزش بالاتری برخوردار است یا چاپ کتاب؟

در پاسخ باید بیان کنیم با توجه به این موضوع که امتیاز پژوهشی چاپ کتاب نسبت به مقاله ارزش کمتری دارد، اما باز هم می‌تواند تاثیر خاص خود را در دیدگاه و نظر داوران و اساتید بگذارد. در هر صورت داشتن کتاب تالیفی، چاپ کتاب ترجمه شده و یا تبدیل پایان نامه به کتاب می‌تواند نشان دهنده این موضوع باشد که شما تخصص و دانش علمی بالایی دارید.

پس اگر موفق شدید که مقالات و پژوهش‌های خود را به کتاب تبدیل کنید، باید بگوییم که امکان به دست آوردن امتیاز قابل قبول در مصاحبه دکتری به شدت افزایش پیدا می‌کند.

اما چنانچه در رزومه علمی خود کتاب چاپ شده‌ای ندارید بهتر است هرچه سریعتر برای انجام این کار اقدامات لازم را انجام دهید. یکی از بهترین انتشاراتی که در زمینه چاپ کتاب دکتری تخصص دارد، چاپ کتاب فروغ سیمرغ است که می توانید به آدرس foroghesimorghpub.ir مراجعه کنید.

طبق تفکیک‌های صورت گرفته، چنانچه بتوانید در آزمون دکتری قبول شوید ۳۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز را به دست آورده‌اید.

۷۰ امتیاز باقی می‌ماند که شامل سوابق پژوهشی و آموزشی هر یک از دانشجوها خواهد شد.

۴۰ امتیاز آن به بخش پژوهشی و ۳۰ امتیاز دیگر نیز به سوابق تحصیلی و آموزشی ارتباط دارد.

در صورتی که صرف هزینه زیاد جهت چاپ کتاب دکتری برای شما وجود ندارد، این امکان فراهم شده تا تمامی پژوهش‌های خود را در قالب یک کتاب چاپ نمایید و از آن برای مصاحبه استفاده کنید.

مصاحبه و چاپ کتاب دکتری به چه میزان در پذیرش تاثیر دارد؟

مصاحبه و چاپ کتاب دکتری به چه میزان در پذیرش تاثیر دارد؟

در بخش دیگری از آنچه باید در مورد چاپ کتاب برای دکتری بدانید لازم است بیان کنیم تجربه به دست آمده از سوی سایر افرادی که توانسته‌اند در آزمون دکتری موفق شوند، بیان کننده این موضوع است که مصاحبه تقریباً ۵۰ درصد راه می‌باشد و چاپ کتاب در این مرحله نیز تاثیرات فوق العاده مثبت و مستقیم زیادی به همراه دارد.

علاوه بر این مورد انتشاراتی که قصد دارد مقالات یا پایان‌نامه شما را در قالب یک کتاب ارائه دهد نیز در چندین سال اخیر برای داورین مصاحبه به شدت اهمیت پیدا کرده است.

دلیل این موضوع نیز چاپ مقالات توسط موسسه‌های مختلف است و نظر بسیاری از اساتید بر این موضوع می‌باشد که معمولاً مقالات دانشجویان کیفیت قبلی خود را به دنبال ندارد.

البته برخی دیگر نیز معتقدند با در نظر گرفتن این موضوع که جهت چاپ کتاب باید از مراحل و فیلترهای مختلفی عبور کرد، پس دانشجویی که موفق به چاپ کتاب شده از قدرت تفکر و بار علمی لازم برخوردار می‌باشد. در بازه زمانی حال هر یک از مقاله‌های شما ۱ تا ۷ امتیاز را در مصاحبه دکتری به دنبال دارد و کتاب ۴ امتیاز را به خود اختصاص داده است.

استفاده از پایان نامه برای کتاب دکتری

چنانچه برای به پایان رساندن مقطع کارشناسی ارشد یک پایان نامه کاربردی و قوی تهیه کرده‌اید این امکان فراهم است تا با توجه به بار علمی آن استخراج کتاب را از پایان نامه انجام دهید.

این راهکار به عنوان یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها جهت چاپ کتاب دکتری به شمار می‌آید و از این طریق می‌توانید برای مصاحبه دکتری آمادگی لازم را به دست آورید.

لازم به ذکر است این نکته را توضیح دهیم که چنانچه پایان‌نامه ارشد شما به حد کافی قوی و بار علمی لازم را به دنبال ندارد، می‌توانید به راحتی آن را ادامه داده و در نهایت تا تکمیل کردن کامل پایان‌نامه پیش بروید.

پس از پشت سر گذاشتن این مراحل امکان تبدیل پایان نامه به کتاب برای شما فراهم خواهد شد.

در این رابطه ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که حتماً از نظر سایر اساتید با تجربه و پرمهارت در این زمینه استفاده و مشاوره‌های لازم را نیز از آنها دریافت نمایید.

استفاده از پایان نامه برای کتاب دکتری

چاپ کتاب دکتری و تاثیر به‌سزای آن در کسب موفقیت

آنچه باید در مورد چاپ کتاب برای دکتری بدانید موضوعی بود که ما در رابطه با آن مطالب لازم را در اختیار شما قرار دادیم.

در پایان باید به توضیح این موضوع بپردازیم که اگر می‌خواهید آمار موفقیت شما در آزمون دکتری و قبولی آن دوچندان شود، هرگز چاپ کتاب را فراموش نکنید.

اگر این قابلیت را داشته باشید که مقاله‌های پژوهشی یا پایان نامه خود را به یک کتاب تبدیل نمایید، قطعاً شانس خود را برای قبولی در مصاحبه مقابل داوران و اساتید دانشگاه افزایش می‌دهید.

البته لازم به ذکر است این نکته را نیز بیان کنیم که مراجعه به یک انتشاراتی خوب و مطمئن باید اولویت اول باشد، چرا که این موضوع در کنار سایر موارد مهم دیگر برای داوران از اهمیت بالایی برخوردار است.

پس انتشاراتی باید این قابلیت را داشته باشد که به بهترین نحو ممکن به چاپ کتاب دکتری بپردازد.

شما می توانید برای اطلاع از محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب به انتشارات فروغ سیمرغ مراجعه کنید


masterdoc

مدت 9 سال هست در زمینه تولید محتوا کار می کنم. و علاقمند به تولید محتوای با کیفیت هستم.امیدوارم رضایت خاطر شما جلب شده باشد.

دیدگاه کاربران ...

    لطفا قبل از ارسال سئوال یا دیدگاه سئوالات متداول را بخونید.
    جهت رفع سوالات و مشکلات خود از سیستم پشتیبانی سایت استفاده نمایید .
    دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه خود را بیان کنید