انشا درباره آدم فضایی

انشا درباره آدم فضایی

 سرآغاز گفتارنام خداست                  که رحمتگر ومهربان، خلق راست

پاورپوینت سیارات منظومه شمسی

مقدمه:

زندگی خیلی پیچیده و جهان خیلی گسترده است.
هیچ کس نمی تواند بگوید که غیر از ما انسان ها ، موجودات دیگری در کره های دیگر وجود ندارد .

 

بدنه:

یک روز که داشتم در باغ پدر بزرگم در میان درختان قدم می زدم ، صدای های عجیبی به گوشم خورد، خیلی حول و وحشت زده بودم و نگران ، داشتم فرار می کردم ، که لحظه ای با خود گفتم که یواشکی برم و ببینم چه خبره؟
آروم آروم راه رفتم و در پشت بوته ای نشستم و منتظر بودم ، همش فکر میکردم که الان یکی از پشت سرم می آید، اول فکر می کردم شاید انسان یا موجود زنده دیگری باشد.

بعد از کمی صبر کردن ، دیدم یه موجود کوچولو با چشمانی گرد و بزرگ ، دارد بالا و پایین می پرد و از داشتن وزن و اینکه چرا پرواز نمی کند ، خوشحال است، و با تعجب هی بالا و پایین می پرد .

کمی به اون نگاه کردم ، بعد از چند دقیقه ای 2 موجود دیگر به آنها اضافه شد ، هم می ترسیدم و هم خوشحال که مثل داستان هایی که خوانده بودم هستند ، بله آنها آدم فضایی بودند ، خیلی به انها نگاه کردم و مات و مبهوت و غرق در خود بودم که ناگهان چیزی از زیر پایم رد شد، و خیلی ترسیدم و فریاد زیادم که اونها متوجه شدند ، خیلی ترسیده بودم ، پاهایم می لرزید ، نمی تونستم فرار کنم .

انشا درباره آدم فضایی

دیدار آدم فضایی ها

آنها جلوتر آمدند و با خونسردی به من نگاه کردند و با زبان مخصوص به خودشان به من گفتند که کاری با شما انسان ها نداریم، وبا لهجه خاص خود گفتند: آیا دوست داشت با ما آمد ؟
داشت کم کم از آنها خوشم می آمد ، آروم بلند شدم و کنار آنها رفتم ، آدم فضایی ها مرا به سفینه فضایی که کمی آن طرفتر و در زیر زمین مخفی کرده بودند، بردند .

 

پرسیدم کجا  زندگی میکنند؟

وای .. وای ، با خودم گفتم و خیلی متحیر بودم ، از آنها پرسیدم که از کجا آمده اند؛ و پاسخ دادند که از آن سوی ، سومین جهان خورشید بنام توریون آمده اند . خیلی خوشحال و هیجان زده بودم که احساس کردم کسی به پشتم و شانه هایم ضربه می زند ، خواستم نگاه کنم دیدم ، مادربزرگم برای صبحانه مرا بیدار می کند .

 


تحقیق درباره آدم فضایی ها

انشا درباره آدم فضایی

آدم فضایی چیست؟

آدم فضایی به شکل‌هایی از یک موجود زنده با منشأ غیرزمینی، خارج از کرهٔ زمین گفته می‌شود.

آدم فضایی ها کجا زندگی میکنند؟

مریخ که مورد توجه محقق ها است بیشترین احتمال را برای وجود آدم فضایی دارد. موقعیت این سیاره به گونه ای است که درصد زندگی در آن بالاست و بر اساس تحقیقات مریخ یک سیاره با آثار باستانی به حساب می آید. آزمایش و تحقیقات بر سطح مریخ همچنان ادامه دارد و پژوهشگران در سطح مریخ در حال جمع آوری اطلاعات هستند. رودخانه های خشک، یخ، مواد معدنی و آب نشانگر زندگی در سطح مریخ است.

انشا درباره آدم فضایی

آیا آدم فضایی ها میخواهند با ما ارتباط برقرار کنند؟

دانشمندان سیگنال‌هایی را از ستاره‌ های دور دست در سال‌های اخیر دریافت کرده‌اند. که احتمالاً توسط آدم فضایی‌ ها فرستاده میشوند. متاسفانه محققان هنوز نمی‌دانند که فرازمینی ها در ارتباطشان چه چیزی را میخواهند به ما بگویند، یا اصلاً چیزی میخواهند بگویند یا نه.

آیا ارتباط انسان با آدم فضایی ها خطرناک است؟

برخی کارشناسان ارتباط انسان با حیات فرازمینی را بسیار خطرناک می‌دانند و حتی اعتقاد دارند انسان‌ها به وسیله آدم فضایی های هوشمند مشاهده می‌شوند، اما آدم فضایی ها به دلایل مختلف خود را از تیرس دوربین و تلسکوپ‌های زمینی و فضایی انسان‌ها پنهان کرده اند.
این گروه اعتقاد دارند در صورت ارتباط یا شناسایی کره زمین در فضا امکان بروز فاجعه هایی، چون حمله فرازمینی‌ها به زمین مشابه فیلم‌های علمی تخیلی وجود دارد.
انشا درباره آدم فضایی

آدم فضایی ها چه شکلی هستند؟

آدم فضایی ها نیز مانند انسان، باید دو چشم داشته باشند. این بیگانگان باید انگشت شستی داشته باشند که رو به انگشت‌های دیگر حرکت کند و امکان گرفتن و نگه‌داشتن شکار یا ابزارهای موردنیاز آن‌ها را فراهم کند. این موجودات فرازمینی باید زبان و الفبایی داشته باشند که به کمک آن، اطلاعات باارزش را نسل‌به‌نسل منتقل و آن‌ها را حفظ کنند.
انشا درباره آدم فضایی

منبع:

YJC.IR

ویکی پدیا

دیجی رو

فروشگاه انگلیسی

عاشق تولیدمحتوا برای کودکان و نوجوانان به مدت 4 سال

دیدگاه کاربران ...

    لطفا قبل از ارسال سئوال یا دیدگاه سئوالات متداول را بخونید.
    جهت رفع سوالات و مشکلات خود از سیستم پشتیبانی سایت استفاده نمایید .
    دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه خود را بیان کنید