بهترین موسسه تیزهوشان در ایران را بشناسید!

بهترین موسسه تیزهوشان در ایران را بشناسید!

بهترین موسسه تیزهوشان در ایران را بشناسید!


آزمون ورودی مدارس سمپاد یا همان تیزهوشان

آزمون ورودی مدارس سمپاد یا همان تیزهوشان، هر ساله در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می‌شود؛ تعداد زیادی از دانش آموزان برای اینکه مقطع بعدی تحصیلی‌شان را در یک مدرسه خوب بگذرانند، در آزمون ورودی مدارس برتر از جمله تیزهوشان شرکت می‌کنند.

امروز در این مطلب قصد داریم به اهمیت تحصیل در مدارس برتر بپردازیم و سپس بهترین روش‌های قبولی در تیزهوشان و سایر مدارس برتر را به شما آموزش دهیم و در پایان بهترین موسسه تیزهوشان در ایران که می‌توانید از آن استفاده کنید را به شما معرفی نماییم، پس همراه ما باشید.

بهترین موسسه تیزهوشان در ایران را بشناسید!


اهمیت تحصیل در مدارس برتر چقدر است؟

تحصیل در مدارس برتر اهمیت بسیاری دارد، زیرا ارائه محیط آموزشی و تربیتی با کیفیت و برنامه‌های آموزشی عالی را فراهم می‌کند. در مدارس برتر، اغلب از اساتید و معلمان مجرب و با تجربه استفاده می‌شود که در تدریس و راهنمایی دانش‌آموزان بسیار حرفه‌ای هستند.

تحصیل در مدارس برتر عواملی مثل ارتقاء سطح دانش و توانایی‌های تحصیلی، افزایش انگیزه و علاقه به یادگیری، توسعه مهارت‌های اجتماعی و تعاملی، و ایجاد فرصت‌های بیشتر برای پیشرفت و دستیابی به هدف‌های شغلی و تحصیلی در آینده را به دنبال دارد.

رابطه مدارس تیزهوشان و کنکور

طبق آمار منتشر شده از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و سازمان سنجش، حدود 95 درصد نفرات برتر کنکور یا در تیزهوشان و یا در مدارس برتر غیرانتفاعی تحصیل کرده اند! این آمار به خوبی نشان می‌دهد که شما با قبولی در مدارس تیزهوشان و یا سایر مدارس برتر، شانس خود برای تحصیل در دانشگاه‌ها و رشته‌های برتر را افزایش می‌دهید.


چرا مدارس برتر آزمون و شرط معدل دارند؟

با توجه به اینکه تعداد داوطلبان ورود به مدارس برتر از جمله تیزهوشان، بالا است و ظرفیت پذیرش این مدارس نیز محدود است، به همین دلیل این مدارس آزمونی را تحت عنوان آزمون ورودی برگزار می‌کنند که تنها نفرات برتر امکان ثبت نام را خواهند داشت.

علاوه بر آزمون ورودی، برخی از مدارس، شرط معدل هم دارند و شما باید در امتحانات مدرسه نیز نمرات خوبی کسب کرده باشید.

از چه مقطعی می‌توان وارد مدارس تیزهوشان و سایر مدارس برتر شد؟

از چه مقطعی می‌توان وارد مدارس تیزهوشان و سایر مدارس برتر شد؟ - بهترین موسسه تیزهوشان در ایران را بشناسید!

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، آزمون اصلی ورودی سمپاد، در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می‌شود که به ترتیب به تیزهوشان ششم به هفتم و تیزهوشان نهم به دهم شهرت دارد.

البته برخی از مدارس در مقاطع بعدی و به اصطلاح میان پایه نیز آزمون برگزار می‌کنند که در مورد مدارس تیزهوشان این موضوع صدق نمی‌کند.


بهترین روش قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر

راهکارهای مختلفی برای قبولی در آزمون ورودی توسط مشاورین مطرح شده است که در اینجا قصد داریم بهترین آن‌ها را با هم مرور کنیم:

بهترین روش قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر - بهترین موسسه تیزهوشان در ایران را بشناسید!

1) استفاده از کتب کمک درسی تیزهوشان

کتاب‌ها و جزوات مختلفی در بازار موجود هستند که به آموزش مطلب آزمون ورودی و تست زنی می‌پردازند. شما می‌توانید از این کتاب‌ها در کنار درسنامه‌ای که دارند استفاده کنید و سپس به سراغ حل تست‌ها و تمرینات بروید.

2) بدون برنامه ریزی قبولی در تیزهوشان غیرممکن است!

اگر شما می‌خواهید در تیزهوشان قبول شوید، باید یک برنامه ریزی دقیق، اصولی و متناسب با توانایی‌هایتان داشته باشید. با توجه به اینکه برای آمادگی تیزهوشان لازم است شما علاوه بر امتحانات و دروس مدرسه، وقتی هم برای مباحث تیزهوشان اختصاص دهید، باید یک برنامه ریزی داشته باشید تا به همه کارهایتان برسید.

3) هر چه زودتر شروع کنید شانس بیشتری دارید!

معمولا اکثر دانش آموزان پس از اتمام پایه پنجم و هشتم به سراغ آمادگی برای تیزهوشان می‌روند و حدود یکسال زمان خواهند داشت.

اگر شما جز آن دسته از دانش آموزان متوسطی هستید که در مفاهیم پایه مشکل دارند، می‌توانید از پایه چهارم و یا هفتم برای آمادگی اقدام نمایید.

4) شانس قبولی بیشتر در تیزهوشان ششم به هفتم!

برخی از مشاورین بر این باورند که سطح آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در مقایسه با آزمون تیزهوشان نهم به دهم ساده‌تر است و قبولی در آن آسان‌تر می‌شود.

قسمت دوم این حرف کاملا درست است و شانس قبولی افراد در تیزهوشان ششم به هفتم بیشتر است اما نه به دلیل سطح آزمون!

سطح آزمون تیزهوشان ورودی هفتم و ورودی نهم تقریبا در یک حد است اما دلیل قبولی ساده‌تر در پایه ششم به هفتم، تعداد داوطلبان کمتر و همچنین ظرفیت پذیرش بیشتر مدارس است.

بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که اگر هنوز شانس حضور در تیزهوشان ششم به هفتم را از دست نداده‌اید، ابتدا شانس خود را از تیزهوشان ششم به هفتم امتحان کنید و در صورت عدم قبولی یک فرصت دیگر در پایه نهم به دهم خواهید داشت.

5) شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون ورودی

موسسات و آموزشگاه‌های مختلفی در کشور به منظور آمادگی دانش آموزان برای آزمون ورودی اقدام به برگزاری کلاس می‌کنند. این کلاس‌ها در صورتی که دارای کیفیت خوبی باشند و با برنامه دقیق پیش بروند، کمک قابل توجهی به آمادگی دانش آموزان دارند.

کلاس هوش و استعداد تحلیلی ششم یکی از آن دسته کلاس‌هایی است که کمک شایانی به شما می‌کند.

بهترین موسسه تیزهوشان در ایران را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین موسسه تیزهوشان در ایران را چگونه انتخاب کنیم؟

معیارهای مختلفی برای انتخاب موسسات و آموزشگاه‌ها وجود دارد که ما در اینجا لیستی از مهم‌ترین آن‌ها را آورده ایم:

  • کیفیت تدریس اساتید
  • برنامه‌های آموزشی
  • تست‌ها و تمرینات
  • مشاوره و راهنمایی
  • محیط آموزشی
  •  نتایج و عملکرد سابق
  • نظرات و توصیه‌ها
  • هزینه و زمان
  • امکانات و خدمات
  •  و …

معرفی بهترین موسسه تیزهوشان در ایران!

با در نظر گرفتن معیارهای فوق و پرس و جوهای مختلف، تعداد انتخاب‌ها محدود می‌شود و سرانجام یکی دو نام بیشتر نمی‌ماند. در حال حاضر موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت واقع در تهران و خیابان پاسداران، بهترین آموزشگاه برا آمادگی تیزهوشان است.

این موسسه در سال‌های گذشته بیش از 80% آمار قبولی داشته است. همچنین علاوه بر کلاس‌های موسسه موفقیت شما از خدمات دیگر این مجموعه از جمله پشتیبان و مشاوره، آزمون شبیه ساز، کلاس تحلیل آزمون و رفع اشکال و … بهره مند خواهید شد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن 22891840-021 تماس بگیرید و یا به وب سایت موسسه موفقیت به نشانی آموزش سنتر (www.amoozeshcenter.com) مراجعه فرمایید.

کلام پایانی

در این مطلب سعی شد تا در ابتدا به طور مختصر و مفید اهمیت تحصیل در مدارس برتر گفته شود. سپس به بررسی راهکارهای قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان و سایر مدارس برتر پرداختیم.

در پایان نیز ویژگی بهترین موسسات و آموزشگاه‌های برتر را نام برده و بهترین موسه تیزهوشان در ایران را به شما معرفی نمودید.

امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و در تمامی مراحل زندگی‌تان موفق باشید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت دیدگاه کاربران با ما به اشتراک بگذارید.


masterdoc

مدت 9 سال هست در زمینه تولید محتوا کار می کنم. و علاقمند به تولید محتوای با کیفیت هستم.امیدوارم رضایت خاطر شما جلب شده باشد.

دیدگاه کاربران ...

    لطفا قبل از ارسال سئوال یا دیدگاه سئوالات متداول را بخونید.
    جهت رفع سوالات و مشکلات خود از سیستم پشتیبانی سایت استفاده نمایید .
    دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه خود را بیان کنید