تحقیق در مورد ایلان ماسک

تحقیق در مورد ایلان ماسک

ilan mask11تحقیق در مورد ایلان ماسک

دانلود مقاله آماده همین تحقیق بصورت کامل

ax pdf

دوران کودکی زندگی ایلان ماسک:

ایلان ماسک در 28 ژوئن 1971 در شهر پرتوریا در آفریقای جنوبی به دنیا آمد. او یک خواهر و یک برادر کوچک‌تر از خودش دارد. مادر ایلان ماسک، مای ماسک، یک مدل کانادایی و کارشناس تغذیه بوده است.

 

ilan mask88تحقیق در مورد ایلان ماسک

 

تحصیلات ایلان ماسک:

ایلان در 17 سالگی به کانادا مهاجرت کرد پس از مهاجرت به کانادا، ایلان ماسک در «دانشگاه کوئینزبه تحصیل پرداخت و آن‌جا با «جاستین ویلسون آشنا شد. ماسک و ویلسون بعدها با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب پنج فرزند پسر (دوقلو و سه‌قلو) شدند. ایلان‌ماسک و خانواده‌اش مدت زیادی در کانادا نماندند.

 

ilan mask77تحقیق در مورد ایلان ماسک

فعالیت‌ها و شرکت های ایلان ماسک:

پس از رونق گرفتن اینترنت و ظهور حباب دات‌کام، علاقه ایلان ماسک به کارآفرینی شدت یافت و همین مساله مقدمه‌ای بر ایجاد شرکت های ایلان ماسک بود. هما‌ن‌طور که پیش‌تر اشاره شد،‌ او تنها دو روز پس از حضور در استنفورد از این دانشگاه انصراف داد تا شرکت‌های خود را راه‌اندازی کند.

ilan mask33تحقیق در مورد ایلان ماسک

تحقیق در مورد ایلان ماسک

شرکت Zip2:

ماسک اولین شرکت خودشو به نام Zip2 Corporation در سال 1995 به همراه برادرش کیمبال ماسک راه اندازی کرد Zip2 راهنمای آنلاین شهری بود که محتوایی رو برای وبسایت های جدید نیویورک تایمز و شیکاگو تریبیون ارائه میداد. در سال 1999، بخشی از شرکت Compaq شرکت Zip2 ایلان ماسک رو به قیمت 307 میلیون دلار بصورت نقدی و 34 میلیون دلار به عنوان سهام خریداری کرد.

 

شرکت پی پال:

ایلان ماسک و برادرش از پولی که بابت فروش Zip2 در سال 1999 بدست آورده بودند برای تاسیس یک شرکت خدمات مالی و پرداختی آنلاین استفاده کردند.

 

موسس نورالینک:

صنعت خودروسازی و هوافضا نتوانست بلندپروازی‌های ماسک را به طور کامل پوشش دهد؛ به همین منظور ماسک در سال ۲۰۱۶ دو شرکت جدید را به نام‌های نورالینک و بورینگ راه‌اندازی کرد.

 

nor11تحقیق در مورد ایلان ماسک

شرکت بورینگ:

شرکت بورینگ (Boring Company) که معنای آن خسته‌کننده یا حوصله‌سربر است، در زمینه‌ای کاملا متفاوت فعالیت می‌کند. هدف اصلی این شرکت خلق یک راهکار جدید برای کاهش ترافیک و ازدحام است.بورینگ که در سال ۲۰۱۶ در کالیفرنیا راه‌اندازی شد، قصد دارد با احداث تونل‌های زیرزمینی یکی از مشکلات اصلی کالیفرنیا و عمده کلان‌شهرها یعنی ترافیک سنگین را رفع کند.

 

boringتحقیق در مورد ایلان ماسکتحقیق در مورد ایلان ماسک

سرمایه ایلان ماسک:

در سال ۲۰۲۱ بعد از سقوط بیل گیتس به رتبه پنجمین ثروتمند جهان، سرمایه ایلان ماسک نزدیک به ۱۷۰ میلیارد دلار برآورد می‌شد که با افزایش سریع ارزش بازار شرکت تسلا و عبور آن از یک میلیارد دلار، ثروت ایلان ماسک به عنوان سهامدار اصلی تسلا افزایش یافت. وال استریت ژورنال در اکتبر سال ۲۰۲۱ ثروت ایلان ماسک را ۳۰۰ میلیارد دلار تخمین زد.

 

محصولات دیگر:

 

تحقیق در مورد محمد علی اسلامی ندوشن pdf،word

تحقیق در مورد فخرالدین اسعد گرگانی pdf،word

تحقیق در مورد نظامی گنجوی pdf،word

تحقیق در مورد مهدی اخوان ثالث pdf،word

تحقیق در مورد غلامحسین ساعدی pdf،word

تحقیق در مورد تیمور لنگ pdf،word

تحقیق در مورد بیدل دهلوی pdf،word

تحقیق در مورد مولانا جلال الدین محمد بلخی pdf،word

تحقیق در مورد خواجه نظام الملک طوسی pdf،word

 

تک داک

محمد طاها هستم کوچک ترین وب مستر

دیدگاه کاربران ...

    لطفا قبل از ارسال سئوال یا دیدگاه سئوالات متداول را بخونید.
    جهت رفع سوالات و مشکلات خود از سیستم پشتیبانی سایت استفاده نمایید .
    دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه خود را بیان کنید