کلاس کنکور ماترو

کلاس کنکور ماترو

 

کلاس کنکور ماترو


مقدمه:

گروه آموزشی و مشاوره ای ماترو کلاس آنلاین تیزهوشان و کلاس های کنکور برگزار می کندکه دانش آموزان خیلی راحت با در دست داشتن تلفن همراه یا لپ تاپ می توانند وارد کلاس ها شوند و از آموزش نهایت لذت را ببرند.

کلاس های آنلاین چه قابلیت هایی دارند : ( با حضور نوابق تدریس ایران )

  1.  دانش آموزان پنل اختصاصی دارند و می توانند هر لحظه از شبانه روز که می خواهند فیلم ویدئو های قبلی را مشاهده کنند.
  2. گروه های رفع اشکال دارند که اگر سوال یا مشکلی پیش آمد در آن گروه پرسیده شود.
  3. دانش آموزان حضور و غیاب می شوند و اگر چند جلسه حضور نداشته باشند پشتیبان ها با تماس تلفنی آن ها را پیگیری می کنند.
  4. صفر تا صد مطالب توسط اساتید تدریس میشود و از آن ها تست حل می شود.

آیا در کلاس های کنکور شرکت کنیم یا نه ؟

این مورد بستگی به دانش آموز دارد

دانش آموزان پایه ضعیف

بعضی از دانش آموزان به خاطر پایه ضعیفی که دارند حتما باید در کلاس کنکور شرکت کنند تا بتوانند خود را به سطح بالا برسانند.


دانش آموزان متوسطی

دانش آموزان متوسطی که در مدرسه مطالب کمی یاد می گیرند و یا از مطالبی که یاد می گیرند اصلا نمی توانند تست بزنند حتما باید شرکت کنند تا با مفهوم درس کاملا آشنا شوند. کلاس کنکور ماترو


دانش آموزان سطح بالا

دانش آموزان سطح بالا هم تمام تمرکزشان را باید صرف تست های چالشی کنند و باید دنبال آموزشگاهی باشند که به آن ها تست چالشی هم می دهد که این تست ها دانش آموز را برای هر سناریویی آماده می کند.


شیوع ویروس کروناو وضعیت آموزشی

با وجود شیوع ویروس کرونا بسیاری از آموزشگاه ها و مراکز اموزشی مجبور با تعطیلی شدند و تا زمانی که این ویروس وجود داشته باشد و مهار نشود وضع به همین شیوه مجازی خواهد ماند.

پس دانش آموزان عزیزی که گلایه از کیفیت کلاس های اموزشی مدرسه می کردند می توانند در یکی از موسسات آموزشی ثبت نام کنند و کلاس آنلاین را با سرعت بالا تجربه کنند.

در این روش یک خوبی بسیار بزرگ وجود دارد و این است که شما می توانید بخشی از تدریس معلم را مشاهده کنید و اگر از نحوه تدریس معلم رضایت داشتید اقدام به ثبت نام کنید.

پیدا کردن یک اموزشگاه کنکور

برای پیدا کردن یک اموزشگاه کنکور با یک مشاور تحصیلی خوب ارتباط برقرار کنید و از او مشورت بخواهید که کدام یک از گروه ها به دردمن میخورد و باسطح من جور درمی آید؟

یکی از خوبی های این روش عدم طی کردن مسیر برای رسیدن به موسسه آموزشی است که بخش اعظمی از زمان دانش آموز را ممکن است در طول روز بگیرد.

حتما فیلم یکی از تدریس ها را مشاهده کنید و سپس هزینه را پرداخت کنید

گول بعضی از تبلیغات هیجان انگیز و دروغین بعضی از کلاس های انلاین کنکور را نخورید در آموزشگاهی ثبت نام کنید که فیلم تدریس ها را در اختیاراتان قرار دهند؛  چون که ممکن است در لحظه کلاس برق یا اینترنت قطع شود و اگر فیلم را نداشته باشید از آن قسمت درس محروم شوید.


گروه آموزشی ماترو

گروه آموزشی ماترو ، بهترین تیم آموزشی ایران را کنار هم جمع کرده است و دانش آموزان عزیز می توانند با کمترین هزینه در این کلاس ها ثبت نام کنند و از امکانات فوق العاده آن استفاده کنند. کلاس کنکور ماترو


چرا کلاس آنلاین کنکور گروه آموزشی ماترو ؟

کلاس ها به صورت آنلاین و در محیط ادوب کانکت با بهره گیری از ابزار های نوین آموزشی برگزار می شود دانش آموزان می توانند در صورت نیاز به صورت صوتی یا تصویری و یا از طریق چت باکس با اساتید در ارتباط باشند و سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند پس از تمام شدن کلاس تمامی جزوات و ویدئو ضبط شده کلاس و تمرین های مربوط ، در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

واحد فنی با پشتیبانی 24

در طول مدت برگزاری دوره ، واحد فنی با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات سیستمی دانش آموزان خواهد بود.


تهیه و تنظیم: سایت کلاس درسی


مطالب دیگر:

masterdoc

مدت 9 سال هست در زمینه تولید محتوا کار می کنم. و علاقمند به تولید محتوای با کیفیت هستم.امیدوارم رضایت خاطر شما جلب شده باشد.

دیدگاه کاربران ...

    لطفا قبل از ارسال سئوال یا دیدگاه سئوالات متداول را بخونید.
    جهت رفع سوالات و مشکلات خود از سیستم پشتیبانی سایت استفاده نمایید .
    دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه خود را بیان کنید