انشا در مورد باهم ماسک بزنیم دنیای من با بودن تو زیباست

انشا در مورد باهم ماسک بزنیم دنیای من با بودن تو زیباست

 

انشا در مورد باهم ماسک بزنیم دنیای من با بودن تو زیباست


تحقیق کامل درباره کرونا و تاثیرات جسمانی و روانی آماده چاپ


مقدمه:

شاید تا چند وقت پیش اگر کسی ماسک می زد، برایمان غیر عادی بود و یا اصلا بهش توجهی نمی کردیم که چرا باید ماسک بزند، ولی چند وقت هست که بیماری ویروس کرونا کل دنیا رو گرفته و تنها راه حفاظت خودمان و خانواده استفاده از ماسک و وسایل ضدعفونی کننده است.

بدنه:

بعضی از افراد را در خیابان و کوچه و مغازه ها می بینم که ماسک نزده اند و من فکر می کنم که آنها حتما در فکر خود و خانواده خود نیستند و احتمالا دنیای آنها با بودن خود و خانواده شان زیاد خوب نیست، ولی من و خانواده ام سعی می کنیم که کمتر بیرون برویم و زمانی که مجبور شدیم برویم بیرون حتما از ماسک استفاده کنیم، چون من پدر و مادرم را خیلی دوست دارم و آنها نیز مرا خیلی دوست دارند و همیشه مراقب من هستند، براینکه دنیای من و پدر و مادرم با بودن همدیگر زیباست.

من همچنین همکلاسی هایم را هم دوست دارم و مدرسه ای که در آن درس می خوانم و دنیایی که در آن زندگی می کنم را بدون آنها نمی توانم تصور کنم ، چون دنیای من با بودن تک تک آنها زیباست و اگر یکی از اطرافیان و آشناها به این بیماری مبتلا بشود و خدای نکرده فوت کند، نمی توانم غم و غصه اش و نبودنش را تحمل کنم.

انشا در مورد باهم ماسک بزنیم دنیای من با بودن تو زیباست

من ماسک می زنم،

چون دلم نمی خواهد بی تجربه کردن این زندگی،  از دنیا بروم و همچنین نمی خواهم اگر من ناقل بیماری بودم خانواده و دوستانم بگیرند و زیبایی های دنیا را برای همیشه از دست بدهند .

ما باید برای حفظ جان یکدیگر تمامی موارد بهداشتی را رعایت کنیم، از بیرون رفتن های غیر ضروری اجتناب کنیم، دستهایمان را مرتب بشوریم ، ماسک بزنیم، دستکش بپوشیم ، فاصله را باهم دیگر رعایت کنیم، مراقب افراد سالخورده و مادربزرگ ها و پدربزرگ هایمان باشیم، چون آنها ضعیف هستند و ایمنی بدنشان ضعیف است .

همه ما باید ماسک بزنیم و تبدیل به یک فرهنگ کنیم تا در دنیایی که ویروس ها به یک همه گیری تبدیل می شوند از جان خود و اطرافیان محافظت کنیم، دنیای من و تو با بودن همدیگر زیباست. #ماسک بزنیم.

ویروس کرونا کجا می تواند وجود داشته باشد؟

این ویروس بد جنس می تواند در جاهای مختلف که مهم ترین آن سطوح عمومی است وجود داشته باشد.

همچنین این ویروس در حیوانات نیز ممکن است وجود داشته باشد پس ما باید از تماس حفاظت نشده از حیوانات; بخصوص سگ و گربه و گاو و … خودداری کنیم.

انشا در مورد باهم ماسک بزنیم دنیای من با بودن تو زیباست

شعر طنز

هی بست به کار همّتش را نامرد

تا نشر دهد محبتش را نامرد

بوسید مرا، سپس نشان داد به من

تست کرونای مثبتش را نامرد!

نتیجه گیری :

زندگی بدون همدیگر اصلا لذت ندارد و بیشترین هدفمان از ماسک زدن و تحمل سختی ها دیدن همدیگر  و زندگی کردن در دنیای زیبایی به اسم کره زمین هست، پس #با هم ماسک بزنیم دنیای من با بودن تو زیباست.

 


سایت کلاس درسی

 

انشا در مورد ویروس کرونا

لکچر درمورد کرونا

نامه ای به امام زمان در مورد کرونا

انشا درباره کرونا را شکست می دهیم

تحقیق در مورد ویروس کرونای چینی

به شکرانه ی سلامتی خود و خانواده ی عزیزتان متن زیبایی را در حمد و سپاس خداوند بنویسید

masterdoc

مدت 9 سال هست در زمینه تولید محتوا کار می کنم. و علاقمند به تولید محتوای با کیفیت هستم.امیدوارم رضایت خاطر شما جلب شده باشد.

دیدگاه کاربران ...

    لطفا قبل از ارسال سئوال یا دیدگاه سئوالات متداول را بخونید.
    جهت رفع سوالات و مشکلات خود از سیستم پشتیبانی سایت استفاده نمایید .
    دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه خود را بیان کنید