انشا دیدن یک شکارچی از نگاه اهو

انشا دیدن یک شکارچی از نگاه اهو

انشا دیدن یک شکارچی از نگاه اهو

 

انشا دیدن یک شکارچی از نگاه اهو

مقدمه:

داشتم علوفه تازه می خوردم، هوای تازه جنگل را استشمام می کردم و آواز پرندگان حال و هوای جنگل را عوض کرده بود ، سرم را پایین می آوردم و گاهی بالا می بردم و اطراف را نگاه می کردم و و از شادی و خوشحالی دمم را تکان می دادم.

 

 بدنه

 ناگهان پرندگان فرار کردند و صدای جنگل ترسناک شد و مرا هول ووحشتی در برگرفت و ترسیدم ، پاهایم توان حرکت نداشت، کمی سرم را به ای طرف و آن طرف چرخاندم از لابه لای برگ های درختان نگاه تیز و دقیقی انداختم و متوجه شدم شکارچی در اطراف من هست ، قد بلند ، موهای سر بلند و لباسی که همرنگ برگ درختان بود ، و متوجه من نبود ، ولی خوب نگاه می کند که چیزی را شکار کند .

تفنگ چرخید و چرخید

 لوله تفنگ شکاری خود را چرخاند،  تا اینکه لوله تفنگ چرخید و چرخید تا درست روبروی من رسید ، قلبم داشت از جایش در می اومد .

شکارچی کمی از من دور بود با آهسته قدم برداشتن سمت من می اومد ، پاهایم خشک شان زده بود و نمی توانستم فرار کنم ، لحظه اخر زندگی را می دیدم ، شکارچی زیر لب برای خودش چیزی زمزمه می کرد و شادمان از بودن من در تیر راس تفنگش.

 

لحظه شلیک

وقتی خواست شلیک کند ، سنجابی که بالای درخت بود،  تکه چوبی که شکسته بود ، به صورت اتفاقی از درخت انداخت ، و درست در مقابل تفنگ شکارچی افتاد.

من تا چوب رو دیدم به خودمم اومدم و پا به فرار گذاشتم ، از آن لحظه به بعد قدر زنده بودن و زندگی در جنگل رو خیلی بهتر می فهمم و به خودم قول دادم در حاشیه جنگل نباشم و همیشه داخل جنگل و کنار خانواده و گروه باشم.

 

نتیجه گیری :

قدر فرصت ها و لحظه ها را باید بدانیم ، قدر زندگی و حیات خود را بدانیم و همیشه حواسمان به زندگی خودمان باشد .

 


 

 

masterdoc

مدت 9 سال هست در زمینه تولید محتوا کار می کنم. و علاقمند به تولید محتوای با کیفیت هستم.امیدوارم رضایت خاطر شما جلب شده باشد.

دیدگاه کاربران ...

    لطفا قبل از ارسال سئوال یا دیدگاه سئوالات متداول را بخونید.
    جهت رفع سوالات و مشکلات خود از سیستم پشتیبانی سایت استفاده نمایید .
    دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه خود را بیان کنید