نظر سنجی از دانش آموزان در مورد فست فود

نظر سنجی از دانش آموزان در مورد فست فود

نظر سنجی از دانش آموزان در مورد فست فود


در این بخش نتیجه نظر سنجی از دانش آموزان در مورد فست فود آورده شده است که در نظر سنجی سایت شرکت کرده اند و ما فقط از میانگین 20 مورد استفاده کرده ایم، شما هم می توانید از بخش نظر سنجی شرکت کنید تا در پست های بعدی نتایج بروز شود.


لینک نظرسنجی

برای دریافت کامل طرح پژوهش + پرسشنامه کلیک کنید


نتیجه پژوهش نظرسنجی از دانش آموزان:

دراین نظرسنجی که از بین دانش آموزان شد، تقریبا تعداد 20دانش آموز شرکت کردند که 50 درصد آنها با قاطعیت در بیرون از منزل فست فود مصرف میکنند و 30 درصد آنها برخی اوقات و تنها 20 درصد انها اظهار کردند که فست فودمصرف نمیکنند.

45 درصد آنها 4 وعده یا بیش از 4 وعده در هفته فست فود مصرف می کنند و 55 درصد آنها کمتر از 3 وعده یا اصلا مصرف نمی کنند.

در حدود 45 درصد اظهار کردند که به خاطر خوشمزه گی فست فود مصرف میکنند ، بعد از آن طعم تند در ردیف بعدی قرار دارد. 40 درصد اظهار کردند که برای وعده صبحانه و بین صبحانه با ناهار فست فود میصرف میکنند که نشان از این است که صبحانه درست و مغذی مصرف نمی کنند و به فست فود روی می آورند.

حدود 50 درصد بصورت مشترک با وعده های دیگر فست فود را برای ناهار مصرف می کنند که نشاندهنده میل به مصرف در وعده ناهار است.نظر سنجی از دانش آموزان در مورد فست فود

40 درصد بیان کردند که بیش از 50 درصد هزینه یا پول توجیبی خود را صرف مصرف فست فود میکنند. و 40 درصد کمتر از 35 درصد خرج کردند. تنها 10 درصد اظهار کردند که کمتر از 20 درصد خرج میکنند، که نشان دهنده بار مصرفی اضافه برای خانوار است.

45 درصد از دانش آموزان گفتند که اضطراب و نگرانی از مصرف فست فود دارند و 30 درصد هیچ گونه اضطراب و نگرانی از بابت مصرف فست فود نداشتند. 25 درصد برخی اوقات را بیان کردند که ممکن است هنوز به نتیجه نرسیده باشند.

40 درصد از مصرف کنندگان از نوشابه یا نوشیدنی استفاده می کنند، البته اگر بحث هزینه نباشد، احتمالا این درصد خیلی بیشتر شود. 35 درصد نوشیدنی و نوشابه مصرف نمی کردند.

40 درصد در کنار فست فود از سبزیجات استفاده می کردند، 30 درصد مصرف نمی کردند و 15 درصد برخی اوقات مصرف می کردند.

حدود 60درصد اظهار کردند که از طعم نمکی و تند استفاده می کنند ، 20 درصد بصورت ساده و نمکی استفاده می کردند ، 20 درصد بصورت تندو فلفلی.

30 درصد از شرکت کنندگان ورزش می کردند و 40 درصد ورزش نمی کردند ، و 35 درصد برخی اوقات یا کم ورزش می کردند .

نتایج داده ها

از داده های مربوط می توان نتیجه گرفت که افرادی بیشتر افراد به خاطر خوشمزگی سمت فست فودها می روند و بیشتر طعم نمکی و تند را ترجیح می دهند که برای فشار خون و چربی خیلی مضر است،

همچنین در این افراد که مصرف فست فود بیشتر بود ترجیح می دادند که تا ناهار حتما از فست فود مصرف کنند و بیشترشان ورزش نمی کردند یا کم ورزش می کردند و این نشان دهنده میزان چربی و چاق بودن می تواند باشد .

شرکت کنندگانی که فست فود مصرف میکردند یبشتر نگرانی و مضطرب بودند ولی با اینحال استفاده از فست فودها در کنار نوشیدنی را بیشتر ترجیح می دادند تا بدون نوشیدنی . نظر سنجی از دانش آموزان در مورد فست فود


تهیه و تنظیم: سایت کلاس درسی


مطالب دیگر:

طرح پژوهش بصورت نظرسنجی

 

masterdoc

مدت 9 سال هست در زمینه تولید محتوا کار می کنم. و علاقمند به تولید محتوای با کیفیت هستم.امیدوارم رضایت خاطر شما جلب شده باشد.

دیدگاه کاربران ...

    لطفا قبل از ارسال سئوال یا دیدگاه سئوالات متداول را بخونید.
    جهت رفع سوالات و مشکلات خود از سیستم پشتیبانی سایت استفاده نمایید .
    دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه خود را بیان کنید